Nattskatta.

 

Hej kära, förtappade internet.

Ovan avbildas en bekant som för ögonblicket får representera mig, detta p.g.a. viss blyghet. Representantens egenskaper, såsom hår- och ögonfärg samt intressen (sova, klättra i träd, kräva folk på mat) överensstämmer i mångt och mycket med mina och känns därför som ett bra val.

Idag har jag mitt förfall lett till anförskaffandet av en blogg, som för en tid (kanske för all tid) kommer att förbli totalt läsarfri. Jag har enorma problem med denna nymodighets praktiska detaljer, så tills jag bemästrat detta så blir jag högst besviken på Murphys lag (lagen om alltings jävlighet) om någon mot förmodan skulle hitta hit.

Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Sara L

Haha du har rätt, ni är lite lika. Lika söta båda två :) Kul att du har "öppnat upp" din blogg, har varit nyfiken på hur den skulle se ut, måste säga att den blev verkligen snygg! ;) men jag kan väl inte säga att jag är förvånad över det :P

2009-10-23 @ 13:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0