Brinnande Höst

Nu får det vara nog med det uppstyltade språket som jag hela tiden lyckas återfalla till! En skada från uppsatsskrivandet under gymnasietiden antar jag... Jag fortsätter att strida med html-koderna. Kriget gäller utseendet på den här bloggen, som är så fånigt svårt att kontrollera. Jag vet att jag kommer att vinna någon dag, men lätt är det inte!
Så småningom kanske det här blir en riktig blogg, med lite tur!

Just nu är höstens bästa tid; skogarna brinner och det är lite sådär lagom kallt. Man får tända ljus på morgonen, och man har en god anledning att dricka massvis av spännande nya teer. Dessutom så fyller jag år snart! På det hela taget så är detta en gyllene tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0